Witamy na naszym blogu!

Najnowsze

Najpopularniejsze

Wszystkie

×

Błąd

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów zaproszenia_podróżnicze oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów dywany_z_kwiatow oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów sniadanie_u_tiffanyego oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów alicja_w_krainie_czarow oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Wszystko o toastach

 

Toast jest często nieodłącznym elementem przyjęcia weselnego, który dostarcza wielu wzruszeń Parze Młodej oraz zaproszonym gościom. Czasem jest krótki i zdawkowy, ale częściej przyjmuje postać dłuższego przemówienia, obejmującego życzenia dla Pary Młodej oraz różnego rodzaju anegdoty z ich wcześniejszego życia.

 

Główne zasady wznoszenia toastów:
- Przy wznoszeniu toastów mówca oraz goście stoją, natomiast Para Młoda siedzi.
- Standardowy czas wygłaszanego przemówienia to 3 minuty, chyba że jest ono bardzo ciekawe, a osoba przemawiająca jest sprawnym mówcą. W przeciwnym razie może zanudzić słuchaczy. Mimo to jednak nie powinno się zbytnio tego czasu przedłużać.
- Podczas wygłaszania toastu nigdy nie trzymamy w dłoni kieliszka, dopiero po zakończeniu przemówienia go wznosimy, a następnie razem z resztą gości pijemy jego zawartość.
- Najlepszym trunkiem do wznoszenia toastów jest wino. Nie wznosimy toastów wódką!
- Toastów nie powinno się wznosić na samym początku przyjęcia, ale po pierwszym posiłku.

 

Czym charakteryzuje się dobry toast?
Trudno jest przygotować naprawdę interesujące przemówienie, które nie tylko będzie ciekawe dla Pary Młodej, ale również dla gości weselnych. Przede wszystkim, przygotowując je, należy pamiętać o takich rzeczach, jak:
- dobór odpowiednich słów i zwrotów, aby był zrozumiały dla wszystkich gości,
- wyczucie w doborze żartów i anegdot, żeby nikt nie poczuł się urażony,
- nie można przemawiać pod wpływem alkoholu! ponieważ często wtedy nabieramy zbytniej odwagi w wypowiedziach i możemy przez to doprowadzić do niezręcznej sytuacji (mówiąc coś nieodpowiedniego).

 

Kolejność wystąpień
Istnieją ścisłe zasady, obejmujące kolejność wznoszenia toastów. Najpierw robi to ojciec Panny Młodej, który wita w swojej rodzinie nowego członka rodziny (męża swojej córki). Następnie przemawia ojciec Pana Młodego, który również wita w swojej rodzinie żonę swojego syna. Po nich dopiero przemawia ktoś, z najbliższych Pary Młodej (świadkowie, przyjaciele). Dopiero na sam koniec robi to Pan Młody.

 

 

Autor: Małgorzata Chrukin
Data dodania: 15.07.2013
Źródła: 100layercake.com, bellethemagazine.com, blog.weddingwire.com, bridalbuds.com, discoverwedding.ru

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów zaproszenia_podróżnicze oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Zaproszenia podróżnicze

 

Niedawno zaczął się sezon letni. Wielu z nas korzystając z pięknej pogody wybierze się na urlop w ciekawe, pełne uroku miejsca. Być może będzie to wyjazd do rodziny na wieś, wycieczka w rodzime góry lub wczasy za granicą. Jednak bez względu na to, gdzie wyjedziemy, najważniejsze jest to, że odrywamy się od codzienności. Lato jest czasem podróży i przygód, wtedy też poddajemy się ciepłej aurze i szaleństwom, na które normalnie większość z nas by sobie nie pozwoliła. Lato to również pora zaślubin. Trudno się dziwić:) Najczęściej śluby są zawierane w czerwcu i sierpniu, kiedy za oknami jest słońce i bezchmurne niebo. Słyszymy wtedy śpiew ptaków i rozkoszujemy się otaczającą nas zielenią. To wszystko na nas bardzo działa. Jest to świetna pora, aby zorganizować wesele w stylu podróżniczym. Zarówno Para Młoda, jak i goście będą mogli poczuć się jak w innym zakątku świata, odrywając się na chwilę od codzienności. Temat podróży nie jest trudny w organizacji, ponieważ dysponuje ogromnym wyborem dodatków: globusy, mapy, walizki, drogowskazy, samoloty, listy.. To, który z nich wybierzemy, zależy tylko i wyłącznie od naszych preferencji. Zaproszenia są nieodłącznym elementem wesela tematycznego, ponieważ wprowadzają do najważniejszego wydarzenia w życiu Pary Młodej oraz pozwalają gościom wcześniej nakreślić motyw przewodni uroczystości. Zaproszenia weselne z motywem przewodnim podróży, jak i samo wesele, posiadają duży wachlarz możliwości wyboru. Mogą być one w formie biletu na samolot, kartki pocztowej lub mapy, o przeróżnych kolorach i kształtach. Szczególnie urocze są zaproszenia listowne lub z drogowskazem. Takie wyjątkowe zaproszenia można zamówić najszybciej w sklepach internetowych. Dobrą alternatywą jest również wykonanie ich ręcznie wspólnie z przyszłym małżonkiem. Będzie to z pewnością bardziej czasochłonne ale zagwarantuje wspaniałe, wspólne spędzenie czasu, bliższe poznanie i pamiątkę, która będzie bardzo ważna zarówno dla Pary Młodej, jak i gości weselnych.

 

 

Autor: Małgorzata Chrukin
Data dodania: 25.06.2013
Źródła: blog.aufeminin.com, projektslub.blogspot.com, savvybeautiful.blogspot.com, www.onewed.com, www.hankandhunt.com

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów dywany_z_kwiatow oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Dywany z kwiatów

 

Czy myśleliście kiedyś, aby na waszym ślubie pojawił się dywan z płatków kwiatów? Można z nich tworzyć przejście o przeróżnych kolorach i ornamentach, pasujących do stylistyki Waszego ślubu. Z pewnością dzięki takiej ozdobie poczujecie się jak para królewska ;)

 



Autor: Małgorzata Chrukin
Data dodania: 08.06.2013
Źródło: weddingbycolor.com

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów sniadanie_u_tiffanyego oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Wesele inspirowane „Śniadaniem u Tiffany'ego"

 

Notka na temat wesela w stylu lat 50-60 zainspirowała mnie, aby przedstawić też sposób na zorganizowanie wesela z motywem przewodnim słynnego filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”. Produkcja z 1961 roku nadal przyciąga widzów każdego pokolenia, a Holly Golighty nie przestała być ikoną stylu dla wielu kobiet. W jaki sposób spełnić swoje marzenie o ślubie jak z filmu? Przede wszystkim skupić się na stylizacji Pary Młodej oraz sali weselnej. Obowiązująca kolorystyka tutaj będzie obejmowała biel, niebieski oraz czarny (ewentualnie ciemny brąz, czekoladowy). Na sali powinna panować elegancja i luksus, co możemy wprowadzić poprzez kryształowe żyrandole, białe kwiaty, skromne dekoracje na stołach, obrazy na ścianach (najlepiej w czarno-białych barwach). Tort również musi trzymać się kolorystyki, może być na przykład biało-niebieski lub biało-czarny. Propozycją oprawy muzycznej jest jazz oraz, oczywiście, muzyka z filmu. Obowiązkowo musi tutaj się pojawić „Moon River”! Idealnym pojazdem w dzień ślubu byłaby żółta taksówka, a zaproszenia będą wyglądały pięknie na błękitnej papeterii, z wstążką lub z wizerunkiem Holly. Można także zrobić je na wzór winylowej płyty. Stroje dla Pary Młodej są eleganckie i proste. Dla Panny Młodej długa suknia, do tego rękawiczki, kolia z pereł i upięty wysoko kok przyozdobiony broszką. Pan Młody powinien założyć ciemnoszary lub granatowy garnitur, obowiązkowo białą koszulę i krawat slim, na wzór głównej postaci z filmu: Paula Varjaka. Wesele inspirowane „Śniadaniem u Tiffany’ego” jest idealne dla fanów Audrey Hepburn i osób ceniących sobie elegancję w każdym wydaniu.

 

 



Autor: Małgorzata Chrukin
Data dodania: 05.06.2013
Źródła: fotokar.ru, chicrintagebrides.com, alexandrinak.gallery.ru, best-wedding.od.ua, blog.weddingdates.ie, fanpop.com, hostessblog.com, ameliste.blox.pl

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów alicja_w_krainie_czarow oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Motyw Alicji w krainie czarów

 

Gdyby wymienić najpopularniejsze bajkowe motywy przewodnie wesel w ostatnim czasie, z pewnością główny prym wiodłaby „Alicja w krainie czarów”. Film Burtona dosłownie zaczarował ludzi na całym świecie, czego dowodem są przeróżnego rodzaju pomysły na imprezy okolicznościowe w stylu „Alicji”, oraz wesela nią inspirowane. A Wy? Co powiecie na wesele jak z bajki? Poniżej przedstawiamy pomysły na dekoracje i charakteryzacje jak z „Alicji w krainie czarów”.

 

 



Autor: Małgorzata Chrukin
Data dodania: 02.06.2013
Źródła: http://gorko72.ru/articles/245.html, bridalcookie.com, discoverwedding.ru, photo.qig.ru, theblushingbrides.blogspot.com, utahbrideblog.com, weddingcabaret.blogspot.com, wedshare.com

Studio Konsultacji Ślubnej to:

Konsultant
ślubny

Sklep
internetowy

Dj i Wodzirej
na wesele

Kup u nas artykuły ślubne i okolicznościowe!

Polub nasz FanPage na Facebooku!